Friday, March 17, 2017

Pertandingan "SPL GOT LOGO" - Syarat dan Poster

Anda Kreatif??
Anda banyak idea??
Ingin memenangi wang besar??
Jom sertai pertandingan ini.....
Keep Calm and Move Your Pen n Pencil...





SYARAT-SYARAT MENCIPTA LOGO PROGRAM SIJIL PELANCONGAN & PENGEMBARAAN KOLEJ KOMUNITI HULU SELANGOR

1.     Penyertaan adalah sebanyak RM 5.00 dan terbuka kepada semua pensyarah, pelajar dan alumni daripada Sijil Pelancongan dan Pengembaraan Kolej Komuniti Hulu Selangor.
2.   Peserta boleh menghantar maksimum 2 penyertaan sahaja. Walau bagaimanapun, hanya SATU (1) logo sahaja dipilih sebagai pemenang utama.
3.   Rekabentuk logo hendaklah hasil ciptaan yang asli dan mengikut kreativiti masing-masing.
4.      Rekabentuk logo bolehlah dicipta sama ada dengan lukisan tangan atau menggunakan grafik komputer serta hendaklah dihantar dalam dua (2) bentuk berikut :
a.      Dalam saiz A4 (ukuran 21 cm x 29.7 cm) dalam bentuk “Sketches” atau “painting” dan dilekatkan pada kertas tebal atau mounting board; dan
b.      Dalam bentuk “softcopy” menggunakan format JPEG resolusi minimum 1280 x 960.
5.      Logo yang dicipta hendaklah:
a.    Mempunyai penjelasan atau maksud atau rasional. Keterangan ringkas atau penjelasan mengenai reka bentuk logo, simbol serta warna yang digunakan hendaklah disertakan (maksimum 50 patah perkataan sahaja).
b.    Pengunaan AKRONIM yang menjelaskan maksud setiap abjad S.P.L (contoh; S bermaksud Suka)
c.    Warna SPL : BEBAS
d.    Tidak mengandungi unsur atau elemen yang boleh dianggap sensitif serta boleh menyinggung mana-mana pihak.
6.      Semua logo yang diterima oleh Jawatankuasa Unit SPL akan menjadi hak milik unit dan tidak akan dikembalikan. Unit SPL berhak ke atas logo yang terpilih sama ada untuk dipindah atau diubahsuai ataupun bagi maksud untuk digunakan atau dipamerkan ataupun dicetak dalam mana-mana majlis dan barangan unit SPL.
7.   Setiap penyertaan hendaklah dihantar ke alamat di bawah sebelum atau selewat-lewatnya pada 3 April 2017 (Isnin) jam 5.00 Petang : Urus Setia Pertandingan Mencipta Logo Unit SPL (PIC: Puan Noraida Binti Abu Seman). Kolej Komuniti Hulu Selangor, No 43-57, Jalan Kelah 2, Taman Perniagaan Kelah,44300 Batang Kali, Selangor. No Tel: 016-3350994
8.  Borang penyertaan boleh didapati melalui pensyarah kelas masing-masing atau berurusan dengan Puan Noraida di talian 016-3350994 (Alumni)
9.       Pemenang akan menerima hadiah bernilai wang tunai RM 200 berserta sijil penyertaan.
10. Keputusan akan diumumkan melalui kkhstourism.blogspot.com. Keputusan panel penilai adalah muktamad dan sebarang bantahan tidak akan dilayan.

No comments:

Post a Comment